PREKINITEV PROGRAMA - NAVODILA ZA ODSTOP OD POGODBE

Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe v štirinajstih (14) dneh brez navedbe razloga.

Rok za odstop od pogodbe je štirinajst (14) dni od dneva, ko je potrošnik ali tretja oseba, ki jo je navedel potrošnik in ki ni prevoznik, prevzela blago.

Za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe mora potrošnik z jasno izjavo obvestiti podjetje (Cemio Switzerland AG, ki ga zastopa Cemio Switzerland, s.r.o., Tomíčkova 2144/1, 148 00, Praha 4, info@prored3.si, telefon: 08 200 7771) o svoji odločitvi za odstop od te pogodbe. Potrošnik lahko uporabi priloženi vzorčni obrazec za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.

Izpolnjen in podpisan obrazec (ali drugače pripravljeno izjavo o preklicu) je treba poslati podjetju:

  • pošljite po elektronski pošti na naslov: info@prored3.si
  • ali po telefonu: 08 200 7771
  • Vzorčni obrazec za preklic lahko izpolnite in pošljete tudi elektronsko na našem spletnem mestu https://prored3.si/obrazec-za-preklic/. Če boste uporabili to možnost, vam bomo nemudoma poslali elektronsko sporočilo s potrdilom o prejemu takšne odpovedi.

Za upoštevanje odpovednega roka zadostuje, da potrošnik pošlje obvestilo o uveljavljanju pravice do odpovedi pred iztekom odpovednega roka.

Preklic nakupne pogodbe

Če potrošnik odpove to pogodbo, mu podjetje nemudoma in najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva, ko podjetje prejme obvestilo o odpovedi te pogodbe, vrne plačilo, ki ga je prejelo od potrošnika. Podjetje za to povračilo uporabi enak način plačila, kot ga je potrošnik uporabil pri prvotni transakciji, razen če se s potrošnikom izrecno dogovori drugače; podjetje za to povračilo v nobenem primeru ne sme zaračunati nobenih pristojbin. Podjetje lahko zadrži vračilo, dokler blago ni vrnjeno ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago vrnil.

Potrošnik mora izdelek(-e) vrniti podjetju brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v štirinajstih (14) dneh od dneva, ko potrošnik obvesti podjetje o odstopu od te pogodbe. Rok je upoštevan, če potrošnik pošlje izdelek(-e) pred iztekom štirinajst (14) dnevnega roka. Potrošnik pošlje izdelke na naslednji naslov za vračilo izdelkov:

FROGMAN s.r.o. / 28576P
Zagrebška c. 106-2510
2000 Maribor

Neposredne stroške, povezane z vračilom izdelkov podjetju, krije potrošnik.

Brez omejitve splošnega pomena prejšnjega odstavka je potrošnik odgovoren za morebitno zmanjšano vrednost blaga le, če je takšno zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotovitev narave, značilnosti in delovanja izdelka(-ov), zlasti če izdelek(-i) kaže(-jo) znake uporabe, kot v primeru poškodbe ali odprtja zapirala embalaže (tj. originalne nalepke).

Pravila za vračilo

Če je podjetje od potrošnika prejelo plačilo za izdelek in je potrošnik pozneje uveljavil pravico do odstopa od pogodbe, podjetje potrošniku vrne prejeto plačilo brez neupravičenega odlašanja, najpozneje pa v štirinajstih (14) dneh od konca dneva, ko je bilo podjetje obveščeno o potrošnikovi odločitvi, da odstopi od pogodbe.

Podjetje bo vračilo izvedlo z istim plačilnim sredstvom, ki ga je potrošnik uporabil pri prvotni transakciji, razen če ni drugače dogovorjeno; v nobenem primeru se potrošniku v zvezi s takšnim vračilom ne zaračunajo nikakršne pristojbine.